Ga naar de inhoud

Donderclub

Elke donderdagmorgen komt van 10.00 tot 12.00 uur de Donderclub bijeen. Hoewel de titel een beetje “ondeugend” klinkt verwijst het slechts naar de donderdag waarop buurtgenoten uit Vledder samenkomen met bewoners van De Borgstee. Vaak komen ook een paar van onze buren van het Thomashuis. Doorgaans komen er 10 á 12 mensen. Er wordt in De Donderclub veel gelachen en soms ook gehuild. De meeste deelnemers wonen alleen en kunnen in de Donderclub hun ei kwijt. Er wordt naar elkaar geluisterd, het wel en wee gedeeld en met elkaar meegeleefd. Maar er is ook volop ruimte om met elkaar een dolletje te maken. Een spelletje of creatieve activiteit kan ook de zinnen verzetten en inspireren om samen wat te gaan doen. Van tijd tot tijd wordt er ook een jaargetijde gebonden uitstapje gemaakt.

Met de thuiszorg van NNCZ bestaan nauwe banden en dat biedt de deelnemers ook de mogelijkheid aan de bel te trekken als er ondersteuning nodig is. Voor nadere informatie kan contact worden opgenomen met De Borgstee, tel.nr. 0521-200 100.